Oj en uppdatering,, där ser man =)


Hejsan alla glada människor =)).
Jag har ju inte skrivit här på sjukt länge så tänkte det är dags att skriva av sig lite, det blir en liten premiär just nu, sitter nämligen i ett X2000 tåg och skriver, sitter i första klass och har de allmänt lugnt och skönt !! Otroligt bekvämt och smidigt att åka tåg faktiskt, från city till city=)
Kom upp till Sthlm i torsdags kväll och har tillbringat en fantastisk helg uppe med Mitt hjärta .
Vi bodde lyxigt i Liljeholmen tillsammans med en väldigt mysig katt "Mysan" =)

Helgen var lugn och skön, Karlsson ringde och bjöd in på fest men tyvärr blev Hjärtat dålig natten mellan Fredag och Lördag så vi valde att stanna hemma och mysa ner oss framför tv:n =)
Igår på alla hjärtans dag lagade vi hemmagjord pizza , grr de vart supergott trots den tjocka degen ;) haha

Nu när jag åker hemmåt har hjärtat börja jobba igen, stackaren som fick gå upp mega tidigt imorse när jag låg kvar i sängen , Men hon kommer till mig redan nu till helgen så det känns bra =)

Sitter och tittar ut genom fönstret att inser att vintern har verkligen hållt i sig länge detta året, och det har nog överaskat dem flesta, iallafall vi nere på västkusten.
Vi är vana vid snö absolut men den bruka liksom försvinna dagen efter wtf :P
Nu vill väl dem flesta ha sommar känns det som, Meen jag bruka alltid se allt från den ljusa sidan och även i de här,, desto mer snö, desto mer vinterland vi har desto mer kommer vi uppskatta den ljusa våren som kommer till oss snart . Tänk när snön försvunnit, fåglarna börjar kvittra, löven börja få lite färg, man kan ta fram vårjackan, ja allt de där underbara, Bara en sån sak som att det är ljust på morgonen och ljusare på kvällarna, Det är ju helt underbart :)
Sen när de börjar bli lite varmare ute är de ju snart dags för fixa underredet på båten, bottenmåla och slipa de sista innan det är dags för sjösättning 2010 :))
Och inte för glömma bort den härliga vårstädningen av bilen, de är sommarkänsla på de, riva ut allt i bilen, tvätta, damma av exakt allting i bilen =)
De kommer bli mycket båt och mys i sommar det skriver jag under på !! =)

Vad ska jag mer ta upp här tycker ni ?
Har inga bilder för tillfället med tanke på att jag sitter på min Mini Pc.

Men har tillbringat mycket tid med min sötnos på senaste och eftersom vi för tillfället bor i olika städer så blir de mest på helgerna, Men det har funkat väldigt bra hittils, :)

Dollen har lånat min bil i helgen eftersom hans syster Gifte sig nu i Lördags Stort grattis till dem =) Men frågan är om bilen är hel nu bara :P
Den ska tydligen vara nytvättad iallafall åh det tackar man för :)

Nu blir de lite filmvisning här på tåget så tiden springer iväg lite snabbare.

Ska försöka uppdatera lite flitigare nu med mkt bilder och detaljer =)

Ha en trevlig vecka ...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback