Färdigjobbat för denna vecka.. Dags för helg myyys

Japp så sant som de va sagt,,
Veckan är färdigjobbad... puhh
Ikväll blir de sitta uppe och kolla på OS och sen sova ut länge imorgon , det är kvalite =)

Imorgonkväll kommer min underbara flickvän =)))
Så de blir en mysig lugn och skön helg med Sushi, film och massa vintermy.












Alltså helt seriöst så skulle jag kunna leva på Sushi,
Det är helt klart nåt bland de godaste man kan äta, :)
Känns nyttigt oxå jaoo..

På tal om nyttigt
Jag ska rycka mig i kragen och ta tag i mitt gymkort nu oxå , känns som jag vill komma igång med träningen igen, Speciellt när man har en flickvän som älskar träna =)
Nautilus har bytt namn till Active och det är där jag och Henke ska börja träna är de tänkt.
Det nya Active kan man träna i alla gamla Nautilus lokar, gammla badhuset, Nya badhuset och nu i den nya Arenan. Kanon ju !!!..

Ja så va de dags för snö igen, snöat helt galet mycke ikväll hmm jag som ska köra till Ängelholm imorgonkväll :(  Hoppas de här skiten försvinner snart, Vill ha SooooL
Tur man har en flickvän som fungerar för en stor sol för mig =))

Ha det tjusigt alla gaylords =)




Kommentarer

Postat av: Sandra

Fiin du e puss till dig gulle:)

Postat av: yääääääzz

Nej alltså nu får du blogga! varje gång jag går in här får jag ångest för jag läser "vintermys" nejnejnej du och sandra får faktiskt ha sommarmys nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback