Nya tider helt enkelt =)

Ja vet du vad :P
Är detta en comeback eller är de bara ett test om suget finns kvar att blogga ?
Vi får se helt enkelt. :)
En liten ny design på bloggen finns iallafall :)
Att komma ihåg allt och försöka skriva ner här på allt som hänt den senaste tiden är nog helt jävla omöjligt :P
Men en snabb analys ska vi väl fixa =)
* Ny lägenhet
* Sambo med en helt underbar kvinna vid namn Sandra
* Sålt min ögonsten till bil
* Köpt ny ögonsten till bil
* Köpt en ny Tv som är STOOR =)
* Sandra har fått ett heltidsjobb på en förskola som är helt nybyggd
* Haft 4 underbara veckor semester
* Börjat jobba
* Festat och ätit en jävla massa god mat
* Haft en helt ny lägenhet att inreda
* Planer på skaffa hund växer
Ja det var väl liteee smått gott som hänt det senaste , hade varit lättare om man bara uppdaterat lite oftare helt enkelt =)
Men som sagt finns suget och läsare så ska vi nog kunna lösa de hela.
Ska nog kunna fixa fram lite bilder till er i första inlägget på lite olika stuffs.
Mitt mobil abbonemang på Telenor går ut om 2 månader och jag funderar på svika mitt trogna Telenor för ge Tele2 en chans i min tillvaro.
Dels för att dem har bäst abbonemang på nya IPHONE 4 enligt mig, Sen har Sandra tele2 oxå och då blir de såklart genast mycket billigare att ringa varandra!!
Så en ny Iphone  och ett nytt abbonemang men samma nummer, ja det är väl det som är på gång =)
Nästa helg åker vi upp till Sandras pappa Lelle och hans Sambo Marie till deras sommarställe som verkligen är super mysigt. Ligger strax utanför Norrköping i en liten "by" som heter Rejmyre :)
Är tydligen nån festival där uppe nu nästa helg oxå så vi lär inte vara ensammna där uppe i skogarna :)
Vi har länge pratat om åka upp till Sandra och Andreas på tjörn så det ligger i kalendern inom kort oxå hoppas jag på !! =)
Idag är de första dagen för Sandras nya jobb, Jag tror hon kommer stortrivas på den nya fina skolan, Tydligen Sveriges ända design förskola så det är kul med nåt nytänkande och ny utvecklande.
Håller alla tummar för dig idag på din första dag =)
Helgen som var hade vi vår försenade inflyttningsfest/födelsedagsfest , Riktigt lyckat blev det :) Så imorgon Tisdag fyller man 29 år. Herregud vad tiden försvinner :)
Men tur man har underbara vänner som kommer på besök och firar detta lilla event :)
Här kommer en liten blandning av bilder som tagits den senaste tiden :)



Och så kommer nya bilen...

Och en liten Tatuering...
Sådär nu säger jag adjö för denna gång :)  Förhoppningsvis kommer det snart ett nytt inlägg ;)
Peace

Kommentarer

Postat av: Christer

Jag säger som Herr Fylking.. ÄNTLIGEN!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback