Nära döden upplevelse ?

Min lediga Fredag idag så underbart härligt att solen skiner oxå. :)
Tänkte överaska alla idag med att vara "duktig" =)
Gav mig ut på Berget och sprang 3 km, Blodsmak i mun och svettig som få tog ja mig runt på nöd och näppe :P Märktes att det var första rundan i år .
Men kände att suget fanns där och träningen lite lätt kan ta fart.

Sandrish jobbar stängning idag vilket innebär att hon slutar runt halv 6 - 6 tiden ikväll så tänkte överaska henne med lite Tacosmys ikväll när hon kommer hem från jobbet :)
Får fira hennes första vecka på de nya jobbet.

Så här såg de ut innan berget, jag tog aldrig någon bild efteråt av befintliga skäl :P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback