Hösten är fan här :(

Jo så är det nog , man måste inse, den bästa tiden på året är slut men man ska inte deppa ihop för de, Nu finns det möjlighet till mycket annat trevligt, så som tända ljus och soffmys, stora tjocka mysiga tröjor, varm oboy och den stora feta vinterjackan ska hängas fram =)

Har även börjat cykla till jobbet "duktig" Sandra haft bilen till sitt nya jobb denna första veckan och det har gått bra =) Går även bra bussförbindelse ut dit hon jobbar så vi får se hur vi löser det hela !!

Igår hämtade Sandra vår nya matta som hade kommit och den blev så himla bra. Att en liten matta kan liva upp ett helt kök... helt fantastiskt :)

Så blev det.



Igår kom även dem nya skorna och dem satt som en smäck på fötterna, Har dem senaste åren gått ner en storlek i skor, Hade alltid 44 innan men nu har jag lyckats tränga in 43 i mina fossingar, Wierd :P
Ska alldeles strax och hämta ut min nya Fred perry Jacka oxå , börjar bli stammis på Handlarn, hämtar paket där lite titt som tätt känns det som haha.
Men vad vore livet utan internetshopping :P?

Sista kvällen ikväll får man hoppas går fort för sen ska denna helgen bli så jävla härlig, Efterlängtad som få då det varit jävligt segt på jobbet hela veckan.
Man kanske inte har kommit in i rutinerna än iallafall ?

Sådär ja under den lilla tid de tog att skriva detta inlägg har det hänt följande, Klockan på torget har slagit några gånger, det har börjat regna ute såklaaart, samt att hyresvärden har slutat klippa gräset, vilket väckte mig idag *MORR*

Men nu blir det inte mycke mer här idag om man ska få nåt gort oxå :P

Ha det tjusigt alla fuuuckers...

Kommentarer

Postat av: Dennis

Tack för att du påminner mig om att blogga Sebbe! :P

Nu är det gjort i alla fall! Och jag måste säga att det är förbannat trevligt att du skriver så ofta! Ha det fint nu sista kvällen innan helgen, det ska jag ha! ::)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback