Höst rusk

Återkommande ämne överallt nu tycker jag, men det är väl inte så konstigt heller, Den 25 Augusti är de ju inte oki att ha höstkänslor NEJ,, Men men vi vägrar ta upp båten ett tag till iallafall för har hört att det ska bli en fin September månad .
Om det nu blir en fin September månad ska vi spela mera golf minsann och några fler turer med båten , Det gäller tänka positivt =)
I Måndags åkte jag och Henke ut till Tönnersjö Golfbana för trotsa vädret och tålamodet ;) Riktigt trevlig bana måste jag säga så där kommer vi spela fler gånger när det är bättre väder!!
Igårkväll (Onsdag) Mötte jag upp Dollen och David för lite skitsnack och gott käk på Harrys, riktigt nice mat och gott snack :)
Funderar starkt på fixa mig ett eget Golfset och så småningom ta ett grönt kort , Få se hur det går med dem planerna :)
Älsklingen börjar förhoppningsvis må lite bättre efter Skit Roberts Mat i Lördags, Så hon snart kan börja jobba igen stackaren.
Onsdag idag och bara 2 små dagar kvar nu tills en avkopplande helg i Norrköping , ska bli så härligt att komma bort lite och bara mysa :)
Lite blandade bilder från dem 2 senaste dagarna jag inte bloggat.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback