3 kvällar kvar tills helg jo man tackar.

Ville bara skriva att Måndagen är över för dem som inte redan vet om det..
Och det är ju inte vilken dag som helst idag... Min jävla födelsedag =)
Inte för det är någon skillnad nu för tiden, mest en pina att fylla år tycker jag.
Men vi hade kul i Lördags som sagt och det är ju det som är det viktigaste =)

Första kvällspasset är avklarat , känns riktigt skönt att man bara har 3 kvällar kvar sen lite ledighet igen :) Ska alldeles snart hoppa ner under täcket där sötnosen ligger och drömmer redan.

Hoppla , det fick bli ett kort inlägg så här på kvällskvisten =)

Natti

Kommentarer

Postat av: Yasseee

Akta så du inte får träningsvärk i fingrarna av allt bloggande nu.. ;D Du har ju haft ett litet uppehåll under typ hela våren och sommaren så ;D hihihi

Postat av: Madduska!

CHOCK!!!!!!!!!!!!!

Vad är det jag ser? Sebbsich har börjat blogga igen :)

En glad överaskning må jag säga occh hoppas du fortsätter med det nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback