Sorryyy ,, Shit de var ju verkligen ett tag sen man flummade runt här inne =)

Men nuuu jävlar ska jag ta mig mer tid för de här I promise :)
Har hänt en del saker den senaste tiden,, Livet har gått lite upp och ner kan man säg.
Vill inte spy galla här på en viss person men om du bara visste att en hel stad tycker illa om dig.
Äckliga ....
Nog om de :)

Bara en månad kvar tills vi lämnar Sverige för ett litet varmare klimat.. Thailand.
Resfebern har inte kommit än som tur är, och att  jag inte gillar att ta sprutor är oxå historia :)
Har fått så mycke sprutor nu den senaste tiden puuhh .
Twinrix, Hepatit A och B Polio sprutan och nu i Veckan Svininfluensan,
Ja herregud ge mig mer sprutor jag älskar det haha... eller nej

Igår Fredag var jag ledig, så himla skönt Sov ut ordentligt, gick till frisören, shoppade lite, Sen hem och myste ner sig i soffan , Hann färga håret lite oxå :)
Så himla skönt att vakna och vara pigg som en lärka !!

David hämtade upp Mig och Nicke, Sen gav vi oss ut till Grötviks Hamn för plocka upp vår båt äntligen !! Och upp kom den.. In i en biltvätt och spola av de värsta, Sen hem till David och polera lite snabbt. Tisdag ska den in på vinterkonservering så den mår bra till våren :)

Ikväll kommer bli en mycket trevlig kväll , Kickis Salong har en liten tillställning ikväll Fashonister och Partypeople kallar dem den för.. Goda vänner, god dricka och de mesta som hör till en Lördagkväll :)

Veckan som kommer blir de kvällsjobb, 14-23
Ska spela Tennis mot Melle på Onsdag. Och jag leder med 3-1 i Matcher så han lär vara sjukt taggad på vinna .. men de är även jag så de blir nog 4-1 i matcher  ;)

Fredag åker vi upp till Stockholm äntligen wiiieee :)
Kommer bli en Sjukt underbar helg de vet jag !!! =)
Ser fram emot de som tusan,, Mer information lär väl komma ...

HAr inga direkt jätteroliga bilder att dela med mig av nu men de ska ja allt leta fram nån gång =)

De va väl allt från denna gång kära läsare.

Nu blir de in i duschen och sjunga lite :)

Puss och kärlek....

Och Just de glömde skriva de... Dolk är bäst :)
Min Party Häst...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback