Ett litet inlägg så här i veckan :)

Har ju lovat att bli bättre på de här med bloggen och de blir bättre och bättre ;)

Så fort jag har lite tid över så får mina fingrar en magisk kraft och helt plötsligt besudlar er från mitt liv haha.. Kul va

Tisdag idag säger dem,
Veckans mest meningslösa dag ? Jo tack det är det.
Men nu ska man inte hänga läpp för det.. Vi har faktiskt fått en liten dos av sol på förmiddagen.. så glad man kan bli av lite sol.. helt sjukt =)

Måste faktiskt bara ha med i detta inlägget att jag igår köpte  en grym lampa, blev riktigt mysig faktiskt.. äkta Sebastian Stil.. Högblankt vitt och Svart :)
Here it is =)





Helgen besökte Småstadskillen huvudstaden wiee,
Härligaste helgen på väldigt länge måste jag erkänna,  ;)
Fredagen blev de "Gratis" sushi och 2 flaskor vin / lite red bull haha
Ett hett tips, 70/30 Vitt vin, Red bull blir tokigt gott
Till de blev det kärlekstema på idol väldigt mysigt :)
Skönt att han åkte ut , Nu är de riktigt tråkigt att nån mer ska behöva lämna för dem som är kvar i Idol nu är grymma allihopa :)
Lördagen blev det på en väldigt härlig uppfriskande promenad runt om på Djurgården. Så himla vackert och fint överallt där, Massa vatten =) Sebastian like
Kvällen gick vi ut och åt på en mysig liten Kina resturang på Gärdet, Väldigt god mat, Sebastian fick även dricka lite cider så han blev glad :)

Söndagen blev de promenad nere på Gamla stan och en mysig fika på Cafe Art , jävligt mysigt ställe som jag varmt rekommenderar :)

Det var lite om en fantastisk helg uppe i Sthlm .

Idag skrev jag ut biljetterna till Thailand.. de menas att de är mindre än 20 dagar kvar .. fy tusan va underbart det känns.. :)
Så snart kan man ta på sig sina flip flopp , shorts och ett härligt linne och bara lalla runt på nån fin strand
Plus att jag är ledig från den 11:e December till den 7 Januari.. Helt underbart ..
Nästan en hel semester månad :)

Här kommer lite bilder från helgen :)







Sen fick jag en söt bild av mina systerdöttrar som jag var tvungen att lägga ut oxå :)

Love u 2



Nellie och Nathalie


Lite kort om kommande events

Torsdag är de Innebandy igen känns helt underbart att springa av sig :)
Fredag blir det Julfest 2009 Deluxe ute på Wapnö slott.. kan bli hur bra som helst.
Lördagen åker vi ner till Helsingborg för äta gott och dricka några öl med Henke och Gänget :)

Längtar tills nästa Torsdag :)

Puss och kärlek till er alla

:)

Kommentarer

Postat av: Nathalie

älskar dig storebror ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback