Måndag den 31 Augusti 2009



Helgen är redan över, Tycker den bara flög förbi , fast de brukar helgerna göra.
Fredagen samlades vi hemma hos mig och bestämmde oss för ha en Buzz kväll, Så jävla roligt sällskapspel , Tina tog med sig hela kittet med både sport , och musik verison :)
Dolk blev kanon full som alla andra gånger oxå , medans vi andra inväntade kräftskivan dagen efter !

Lördagen hade jag och Brorsan lite kvalitets tid inne istan,
Att hitta ett par Leggins med spets utan fot är inte de lättaste fick vi uppleva =)
Efter ett tga hade vi faktiskt hittat de vi sökte men i fel storlek :( vi gav upp, gick till bolaget där vi vet va vi har våra grejor!! Sen traskade vi vidare till ett härligt cafe mitt istan, Satt och skrattade åt hur vissa människor kunde klä sig =)  Roligt värre.

Kvällen till all ära , Carro och David hade fixat de kanoners, Allt var toppen !!
Härliga kompisar och mycket god mat !!

Måndag idag, grått trist och hela veckna framför sig med härligt jobb !!
Men jag spelade nyss en tennis match mot Melle och vann med 6-3 6-4 så de va en helt ok start på denna vecka :)

De va en liten uppdatering från helgen .. togs inte jättemycket bilder men har några till er !!










Kommentarer

Postat av: Sandra

Myysigt! = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback